مشہور اداکارہ جنا ملک آج کل کیا کر رہی ہے

 مشہور اداکارہ جنا ملک آج کل کیا کر رہی ہے

میڈیا انڈسٹری بالکل گلیمر کی بات ہے ، لوگ آپ کو اس وقت تک پیار کریں گے جب تک کہ وہ آپ کو نہ دیکھ لیں ، جیسے ہی آپ اسکرین چھوڑیں گے کوئی اور آپ کی جگہ لے جائے گا۔

کچھ ستارے خوش قسمت ہوتے ہیں جو قلیل وقت میں ہی ہر ایک کی توجہ کا مرکز بن جاتے ہیں ، جبکہ دوسرے لوگ اپنی ساری زندگی مداحوں کے دلوں میں ایک خاص مقام کے حصول کے لئے فروغ پزیر ہوتے ہیں۔

جنا ملک ان اداکاراؤں میں سے ایک ہیں جنہوں نے بہت شہرت اور محبت کمائی۔ جنا نے پی ٹی وی میں بطور اداکارہ اپنے کیریئر کا آغاز اس وقت کیا جب وہ تیرہ سال کی تھیں۔ انہوں نے پی ٹی وی ہوم پر نشر ہونے والے سیریل ریذگر سے اپنی پہلی شروعات کی۔ اس کے بعد وہ مائیگہارے میں دکھائی گئیں اور پھر پی ٹی وی پر بچوں کے میوزیکل شو آنگان آنگن ترین میں کام کیا۔ وہ 1998 میں ندیم اور سعود کے ساتھ اردو زبان کی ایک فلم محافظ میں بھی نظر آئیں۔ اس وقت وہ مختلف ٹی وی چینلز اور ٹیلی ویژن سیریلز میں نظر آرہی ہیں۔ انہوں نے اے آر وائی ڈیجیٹل میں 2011 میں ایٹراف میں مرکزی کردار ادا کیا تھا۔ اگلے سیریلز جس میں انہوں نے اداکاری کی ، ان میں کس دین میرا ویہ ہووے گا ، ایک تمنا لہاسل سی ، مور محل اور مرزی شامل ہیں۔ 2017 سے 2019 تک ، اس نے جیو کہانی کی ہٹ سیریز ناگین میں اداکاری کی۔

جنا نے گلوکارہ نعمان جاوید سے شادی کی لیکن بدقسمتی سے یہ جوڑا 2017 میں الگ ہوگیا۔

جنا ملک اس وقت میڈیا انڈسٹری میں غیر فعال ہے اور اگر آپ لوگ حیرت میں ہیں کہ وہ ایک دن میں کیا کر رہی ہے ، تو ہمارے یہاں تفصیلات موجود ہیں

۔

جنا ملک اپنی بیکری کامیابی کے ساتھ "بیکس جانا" کے نام سے چلا رہی ہے۔ اس نے سکفا سے بیکنگ ڈپلوما کیا ہے اور اب وہ پیٹسیری پیشہ ور ہیں۔ جنا کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس اپنے نئے منصوبے کی تفصیلات سے بھر رہے ہیں۔

What's Your Reaction?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0